Min stjĂ€rna 😍

Hej!

SĂ„ var den hĂ€r mardrömsveckan över. Och den kĂ€ndes knappt jobbig, trots sex arbetspass och en hel del slit hĂ€r hemma ocksĂ„. Mycket tack vare det lite sĂ€mre vĂ€dret i helgen tror jag, jobbet blir sĂ„Ă„Ă„ mycket lĂ€ttare utan fallskĂ€rmshoppare 😼

I helgen har min lilla stjĂ€rna varit grym! IgĂ„r hann vi visserligen fara pĂ„ Beijer tillsammans, och införskaffade allt möjligt smĂ„tt och gott, lister, plast och papp typ 😉

Lina har nu mĂ„lat klart bĂ„de vĂ€ggarna i sovrum 1 och taket i rum 2. Dessutom har hon kapat till vĂ„ra fönstersmygar (monteringen fĂ„r vĂ€nta tills Rickard kommer med dyckertpistolen i helgen 😊) och satt osb-skivor i i stort sett hela vardagsrummet. Hon har ocksĂ„ gipsat lite (dock inte i taket, för det Ă€r tungt Ă€ven nĂ€r man Ă€r tvĂ„!). Och sĂ„ har hon börjat lĂ€gga vĂ€rmeplĂ„tar till golvvĂ€rmen i ena rummet. Idag fick jag Ă€ran att börja tejpa upp mönstret vi ska mĂ„la i sovrum 1, och sedan mĂ„la de mörkaste fĂ€lten. Nu Ă€r Lina uppe och mĂ„lar dem igen sĂ„ att jag kan starta med de mellangröna imorgon 😃

Ska bli sjukt spĂ€nnande att se resultatet i slutĂ€nden 😃





Förhoppningen Ă€r att Ă„tminstone det hĂ€r rummet ska vara heelt klart (sĂ„nĂ€r som pĂ„ eldosor förstĂ„s...) efter midsommarhelgen. Det hade ju varit uunderbart! 😃



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0