Back to business

Hej på er!

Nu var det längesen sist. Jag spenderade en vecka i Malmö och sedan kom min kära mor på besök. Så nu har jag haft semester i en vecka, vilket känns underbart! Imorgon är det dags att återgå till arbetet, men det ska nog gå bra det också 😊 

Vi gjorde inte många knop på övervåningen när mamsen var här, jag och Lina jobbade bara en enda kväll... Men igår kom Linas föräldrar och arbetet är igång 😉 nu är alla väggar utom badrumsväggen isolerad (väntar fortfarande på att det ska bli varmare så att vi kan förstärka bjälklaget där) och ena väggen började plastas och få skivor på sig igår.







Här kommer lite bilder från veckan som gått också. Har varit sååå mysigt att ha mamma här! Synd att det blir så sällan, men vi njuter iaf av stunderna vi får 😉


Mamma kom hit samma dag som Ikea öppnade 😊


Mamma var kock hela vägen och bjöd på allt vi bad om 😉







En underbar dag på sjön 😃



Vårt nya köksbord kom äntligen fram!




Vi fick äntligen tummen ur och skaffade oss lite finporslin 😃

Idag blir det förhoppningsvis lite mer jobb och så sk Lina och hennes mamma på Ikea 😂 får se om jag stannar hemma och jobbar eller följer med och ser till att vi inte får hem en massa onödigheter...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0