En bra helg 😃

Den hĂ€r helgen har varit himla bra och trevlig! 😃

I fredags hade vi lite vĂ€nner pĂ„ besök, alltid lika mysigt! Och kul med lite barnlek och bebismys 😍

I lördags kom Linas förĂ€ldrar och vi fick vĂ€l ihop ungefĂ€r fyra timmar pĂ„ övervĂ„ningen. Idag fick vi lika mkt gjort, sĂ„ nu vĂ€stkustskivorna pĂ„ plats pĂ„ ena sidan och alla luftspaltskivor i taket Ă€r monterade plus att vi isolerade delar av taket. Nu ska vĂ€ggarna dĂ€r vi satt vĂ€stkustskivor reglas ut och isoleras mer och sĂ„ ska taket isoleras mer, men vi mĂ„ste först köpa lite mer isolering dit. Andra sidan av huset Ă€r vi lite lĂ„sta pĂ„, dĂ„ ventilationen mĂ„ste dras innan vi kan sĂ€tta upp vĂ€stkustskivorna dĂ€r. Vi vet att han inte har tid den hĂ€r veckan men förhoppningsvis veckan dĂ€rpĂ„ 😊

Imorgon ska jag sitta i simulator hela dagen och trĂ€na pĂ„ "onormala hĂ€ndelser" samt radarbortfall, alltid lite lĂ€skigt, men nyttigt! 😉 Direkt efter jobbet Ă€r det dags att hoppa pĂ„ planet och Ă„ka ner till Malmö för att gĂ„ pĂ„ kurs tis-tors. KĂ€nns lite jobbigt att lĂ€mna Lina, men man fĂ„r försöka hitta smĂ„ saker att glĂ€djas Ă„t. Hotellfrukost T.ex. 😉 och sĂ„ ska jag förhoppningsvis hinna trĂ€ffa nĂ„gra gamla skolkamrater som ocksĂ„ hĂ€nger pĂ„ skolan numera 😃

PĂ„ fredag, nĂ€r jag Ă€ntligen Ă€r hemma, kommer mamma och jag Ă€r ledig nio dagar, underbart! 😃 dessutom öppnar Ikea pĂ„ fredag ocksĂ„, woop woop! 



Ena sidan dĂ€r uppe đŸ‘đŸŒ




Andra sidan 😃



Vi Ă€r helt enkelt vĂ€ldigt nöjda med helgens insats. SĂ„ himla skönt att ha Linas pappa hĂ€r, sĂ„ fĂ„r han och Lina grubbla över de svĂ„righeter vi stöter pĂ„ medan jag och Linas mamma mal pĂ„ med de uppgifter vi kĂ€nner oss bekvĂ€ma med, och klarar av utan större svĂ„righeter 😉



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0